reklama

Ona je Madonna..

Ano,presne TY! Gabika,Gabrielita,Gabčá,Láska,Mojko..

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)
Obrázok blogu

Neviem prečo som začal písať práve o Tebe..Aha!..Už viem!..Asi preto,že TY si ten zmysel môjho života..Ty mi dodávaš energiu dýchať..Ty mi dávaš dôvod prečo ráno vstať do školy..Už len asi tých 10 minút cestou z autobusovej stanice mi urobí pekný deň ( aj keď je tam tá otravná Monika,ale to nevadí:-D)..Aj keď..Viem..V poslednom čase nám to možno neklapalo na 100%..Možno som na Teba neboli dosť láskavý..Možno som nebol dosť pozorný..Možno som Ti nedával pociťovať ako veľmi Ťa milujem..Možno to je aj tým,že som sa zmenil..Ale neexistuje človek,ktorý by sa časom nemenil..Za ten rok sme vyrástli..A nemyslím tým len fyzicky..Ale aj psychicky..Berieme veci,život,trochu inak..Ale aj tak by sme nemali zabúdať jeden na druhého..Na maličkosti,ktoré robia vzťah krajším..Treba zabudnúť na menšie hádky,ktoré sú aj v manželstvách..Treba sa povzniesť nad tvrdohlavosť..Lebo láska nám dáva krídla prekonávať všetky prekážky..A netreba ju utláčať našimi negativnými vlastnosťami..Milujem Ťa..

Dominik Krafčík

Dominik Krafčík

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kto som..Tak to sa Vám budem snažiť priblížiť pomocou mojich blogov:)..Ale inak celkom obyčajný chalan,študentGymnázia Terézie Vansovej v Starej Ľubovni:) Zoznam autorových rubrík:  Ona..SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu