reklama

Mal som jej to povedať? :,-(

Naozaj som si myslel,že zajtrajšok prežijeme štastní v Aquacity,potom v kine a pôjdeme šťastní domov vo vlaku a budeme si zaspávať v náručí..

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)
Obrázok blogu

Počúvam song Jason Mraz-I´m yours..Tento track mi nepripomína nič..Ako jeden z mála trackov..Ale oddneška už zrejme bude..Ja som jej to povedal..Prepáč mi to..Ja viem že som len obyčajný idiot,ktorý si Ťa neváži..Ja viem že..bezomňa by si možno bola šťastnejšia..Ale prečo potom nemôžme byť jeden bez druhého? Prečo som ja ten hlupák,ktorý Ti vždy ublíži? Ja .. chcem byť ten,vďaka ktorému sa ľudia naokolo budú usmievať..Ja chcem aby si sa ty vždy usmievala,keď sa na mňa pozrieš..Prečo sa toto všetko deje? Prečo proste niekedy nemyslím iba na Teba? Prečo vždy keď si vypijem vystrájam somariny? Prečo ma zrazu začnu zaujímať iné dievčatá? Prečo až vtedy? Veď dovtedy mi boli vždy ukradnuté! Tak čo sa to so mnou deje? Prosím,ak niekto vie odpoveď aspoň na jednu otázku tak..Nech mi to napíše..

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Len Ti chcem povedať Mojo: Ja ťa milujem.. Aj keď to tak možno nevyzerá..Naozaj:(

Dominik Krafčík

Dominik Krafčík

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kto som..Tak to sa Vám budem snažiť priblížiť pomocou mojich blogov:)..Ale inak celkom obyčajný chalan,študentGymnázia Terézie Vansovej v Starej Ľubovni:) Zoznam autorových rubrík:  Ona..SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu