reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Dominik Krafčík

Dominik Krafčík

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kto som..Tak to sa Vám budem snažiť priblížiť pomocou mojich blogov:)..Ale inak celkom obyčajný chalan,študentGymnázia Terézie Vansovej v Starej Ľubovni:) Zoznam autorových rubrík:  Ona..SúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

13.2.2009 - 16.12.2010

Dominik Krafčík

13.2.2009 - 16.12.2010

Budú to už skoro 2 roky. Dosť dlhá doba. Veľa sa toho zmenilo,veľa sa toho udialo. Veľa nového,veľa dobrého,veľa zlého. Ťažko povedať čoho bolo viac. Každopádne,budem sa to snažiť zhrnúť do tohto krátkeho blogu :)

  • 16. dec 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 652x
  • 0
Prvá jazda..

Dominik Krafčík

Prvá jazda..

Dlho som čakal na tento deň..Aj zima,ktorú mám kvôli snowboardingu veľmi rád sa mi už zdala príliš dlhá..Nevedel som sa dočkať,tešil som sa ako malé dieťa,ktoré dostane svoju obľúbenú hračku..Dnes!Dnes nastal ten deň..

  • 7. feb 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 527x
  • 1
Odkiaľ sa dá čerpať podvedomá energia? (pokračovanie)

Dominik Krafčík

Odkiaľ sa dá čerpať podvedomá energia? (pokračovanie)

Scratch,juggling,turntablizmus,cutting,flare..Pojmy,ktoré asi málo komu z Vás niečo hovoria..Nejeden z Vás to však už počul..Sú to rôzne prudké,aj menej prudké pohyby platní na gramofónoch,čím vznikajú,pre niekoho zaujímavé,pre niekoho menej zaujímavé zvuky..Patrím k tej prvej skupine ľudí a aj práve preto sa Vám snažím opísať,ako som sa k tomuto zvláštnemu hobby dostal..

  • 5. feb 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
Odkiaľ sa dá čerpať pozitívna podvedomá energia?

Dominik Krafčík

Odkiaľ sa dá čerpať pozitívna podvedomá energia?

Aj Vám sa to už niekedy stalo? Život Vás v jednu chvíľu prestane baviť a Vy neviete čo máte robiť. Neviete akou cestou sa máte uberať. Problémy sa na Vás hrnú z každej strany a Vy nenachadzáte nikde riešenie. Neviete nájsť tie správne a ideálne odpovede na Vaše otázky, ktoré Vám blúdia hlavou. Už aj tie poztívne veci, ktoré sa Vám zdali take perfektné, nevnímate.

  • 2. feb 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Nedeľa večer..Ako sa rozhodnúť čo robiť?

Dominik Krafčík

Nedeľa večer..Ako sa rozhodnúť čo robiť?

Je niečo okolo 23.00 a ja sedím za mojím noutbúkom..Ale čo tu vlastne robím? Mal by som sa ísť učiť! Veď zajtra je predsa písomka z geografie a ja som len teraz dopísal chýbajúce poznámky..Veď dozajtra sa musím naučiť slovíčka z nemeckého jazyka..Veď zajtra nám predsa môže dať písomku z matematiky (chcel ju dať v stredu,avšak nebolo mu to umožnené..)..Slovenčinárka nás asi bude skúšať!...Tak prečo tu ešte stále sedím?

  • 1. feb 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 7
reklama
SkryťZatvoriť reklamu