reklama

13.2.2009 - 16.12.2010

Budú to už skoro 2 roky. Dosť dlhá doba. Veľa sa toho zmenilo,veľa sa toho udialo. Veľa nového,veľa dobrého,veľa zlého. Ťažko povedať čoho bolo viac. Každopádne,budem sa to snažiť zhrnúť do tohto krátkeho blogu :)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
...My...
...My... (zdroj: Gabiká)

Ako začať..? Začnem tým,čo sa nezmenilo.

Nezmenil sa môj "stav". Som zadaný. Kto by to povedal,že už tri roky s tou istou slečnou ? (ľúbim ťa) V dnešnej dobe tak málo vídané. Prešli sme si dobrými,ako aj zlými obdobiami. Na zlé sa zabúda,na dobre sa spomína :) .

Čo sa ďalej nezmenilo? Nezmenila sa moja sestrička,Emka. Okrem toho,že vyrástla,je stále krajšia a bystrejšia,chytrejšia ( akurát mi mamka písala,že jej skryla mobil do svietnika :) ) . Momentálne má niečo okolo 3 rokov,konkrétnejšie- 11.1.2011 to budú presne 3 roky.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nezmenil sa ani môj vzťah k hudbe. Stále sa snažím zdokonaľovať a zlepšovať ako DJ. Práve včera som dokonca bol na jednom DJ-skom workshope v Košiciach. Chystám nejaké vlastné projekty,len keby sa to nemuselo prelínať so školou,bolo by lepšie :)

Zmenil sa ale oveľa viac vecí ako tých, čo sa nezmenilo. Som už "dospelák". Spravil som si vodičák. Kúpil som si také menšie autíčko, ktoré sa volá Laura a ktoré sem-tam (najmä teraz,v zime) štrajkuje.

Môj brat už nepracuje v iste ľubovnianskej pizzérii,pracuje v Česku. Vidíme sa teda minimálne. Má priateľku s ktorou už chystajú svadbu. Či sa to podarí? Uvidíme..

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Áno,možno niektorí prišli na to,že sú to skoro 2 roky odkedy som napísal svoj posledný blog. Chcel by som sľúbiť,že sa polepším. Uvidíme,či to vyjde. :)

Dominik Krafčík

Dominik Krafčík

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kto som..Tak to sa Vám budem snažiť priblížiť pomocou mojich blogov:)..Ale inak celkom obyčajný chalan,študentGymnázia Terézie Vansovej v Starej Ľubovni:) Zoznam autorových rubrík:  Ona..SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu